Aseara am fost la lansarea brandului Zenosyne, a carui pozitionare avangardista merita o premiera pe masura – in Expirat. Asa ca in cladirea de caramida, cu look industrial, au fost expuse produsele varf de lance ale tinerei din Arabia Saudita, Duna, care abia a intrat pe piata europeana.

Mi-a placut prezentarea ei, intr-o engleza perfecta. Mi-a placut si faptul ca o femeie musulmana iese in fata cu un business si infrange stereotipul femeilor din Orient, supuse barbatului. Oricum Duna nu a renuntat la identitatea si cultura ei. Pe tot parcursul discursului, a purtat un val finut, care cumva se potrivea foarte misto cu tinuta ei cu accent sport, tot din colectia Zenosyne.

Zenosyne isi propune sa imbrace femeile intr-un outfit complet. Mi-au placut salopetele, care ar salva ceva loc in bagaj. iar in unele tari exista chiar serviciul de proba la domiciliu a mai multor produse. Inca nu s-a lansat si in Romania.

De mentionat e ca hainele fac parte dintr-un segment premium, destul de piperat ca pret pentru femeile mainstream, dar de luat in calcul pentru evenimente sau filmari. Oricum, nici coriala lor nu permite o utilizare de zi cu zi, asa ca as clasa hainele astea in categoria replicii din Sex and the City – “Imi place sa-mi tin banii la vedere: in dressing.”

All in all, hainele mi s-au parut stylish si 90ish, pentru o femeie care vrea sa iasa in evidenta si sa se intoarca la trend-ul nouazecist. Printre preferatele mele au fost:

Un trenci mustar – 355 euro

Pantaloni mustar, 355 euro

O geanta coraille – 319 euro

O salopeta roz – 524 euro

Pantaloni portocalii – 284 euro

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.