Sa ne intelegem. Un lider de comunicare este el insusi un mic guru al promovarii, uns cu alifii de social media, marketing si activari. Ceea ce poate aduce PR Forum, insa, unui astfel de profesionist este stratul neuronal de know-how 2016, adus de tendinte, cu care orice om de comunicare trebuie sa fie la curent.
Hai sa-ti povestesc cum o sa faca asta:
PR Forum 2016
Pe 22 si 23 martie vor avea loc, la Mariott Grand Hotel, 2 sesiuni distincte ale editiei cu numarul 10 PR Forum:
- Conferinta – 22 martie – peste 20 de specialisti – Daniel Boaje (McDonald’s Romania), Dragos Sirbu (Flanco), Daniela Budurea (Western Union Romania si Bulgaria), Costin Raiu (Kaspersky Lab), Alexandra Olaru (Philip Morris), Denisa Mihai (Avon Cosmetics Romania), Razvan Diaconu (Michelin), Daniela Stoican (IKEA Romania), Crenguta Rosu (DC Communication), Monica Botez (Golin Romania), Oana Bulexa (MSLGROUP The Practice), Sorana Savu (Premium Communication), Ioana Manoiu (GMP PR), Alexandru Paius (IMAGE PR), Veronica Dogaru (Orange Romania), Luiza Domnisoru (Renault Group Romania) + 2 speakeri internationali: Danny Rogers (Editor-in-Chief, PRWeek) si Gianni Catalfamo (Founder and Senior Advisor, cc:Catalfamo);
- PR Academy – 23 martie – 5 workshop-uri pe urmatoarele teme: Creativity 2.0, Integrated Communication, Digital PR, Brand PR, Crisis Management.
Beneficii
In afara informatiilor despre tendintele PR-ului, participantii vor primi si beneficii materiale, relevante business-urilor lor: Zelist Industries, fb Monitor, Zelist Monitor, Dreamstime si Uber vor oferi impreuna servicii in valoare de 400 de euro.
Inregistrare participanti: http://www.2016.prforum.ro/inregistrare/
Bonus – Young PR
Adiacent evenimentului PR Forum este si varul sau mai mititel Young PR, un seminar interactiv dedicat studentilor care vor sa lucreze in PR, in parteneriat cu Orange. Asa ca unirea pe 22 martie, studenti in ani terminal la facultate sau master si aflati mai multe pe Facebook.
Intregul comunicat de presa aici.
PS: si-apoi si subsemnata e blogger oficial: