La editia aniversara cu numarul 10 al evenimentului de comunicare PR Forum, s-au adunat o multime de lideri in comunicare, de la care sa ciupesti cate-o idee valoroasa. De aceea, chiar de nu sunt o persoana matinala, cand e vorba de mers la PR Forum, alarma nu isi mai ia vorbe de ocara. Asa ca gata. Sunt la PR Forum si live boogging-ul a inceput.
PR Forum 2016
Astazi, ziua de conferinte este impartita in 3 sectiuni:
- O dezbatere despre Leadership in comunicare:
- Daniel Boaje – Director General McDonald’s Romania
- Daniela Budurea – Country Director Western Union Romania si Bulgaria
- Sorana Savu – Senior Partner Premium PR
- Monica Botez – Managing Partner Golin
- Dragos Sirbu – CEO Flanco
- Crenguta Rosu – Managing Partner DC Communication
2. Tendinte in PR pentru 2016:
- Danny Rogers – Editor-in-chief PRweek UK
- Gianni Catalfamo – Founder and Senior Advisor cc:Catalfamo
- Ioana Manoiu – Managing Partner GMP PR
- Oana Bulexa – Managing Director MSLGroup The Practice
3. 6 sesiuni concomitente cu subiecte distincte si abordate aprofundat
10 idei de la prima sectiune PR Forum
- Daniel Boaje – McDonald’s – provocarea e sa intelegi in permanenta nevoile consumatorului, sa tii pasul cu schimbarile. Daca ramai pe loc, esti zdrobit.
- Daniela Budurea – Western Union – Romania se schimba dar schimbarea e vizibila din afara tarii. E efectul padurii pe care nu o poti vedea de copaci.
- Sorana Savu – Premium PR – exista un apetit incredibil pentru inovatie dar nu e ceva meaningful. E o moda. Ceva azi apare, maine dispare. Trebuie sa ne gandim daca ele ne ajuta sa construim lucruri folositoare. Sa produci o schimbare la nivel strategic.
- Monica Botez – Golin – provocarea e ce sa spunem ca sa fie relevant.
- Daniel Boaje – McDonald’s – azi e nevoie sa fie mult mai segmentata comunicarea. Segmente diferite de comunicare si nevoi. Nu sunt mai multe aspecte de acoperit, dar sunt mai complexe.
- Daniela Budurea – Western Union – nu mai exista granite, informatia circula peste tot.
- Daniel Boaje – McDonald’s – daca nu raspunzi in 4 ore la o stire negativa, nu mai e o stire. E o criza. E nevoie de grupuri de dialog cu clientii.
- Sorana Savu – Premium PR – comunicarea e un dialog. In 2010, oamenii aveau 7-8 surse de informare. In 2011, aveau cel putin 10.
- Dragos Sirbu – Flanco – nu criza ne obliga sa fim eficienti, ci expunerea pe care o are clientul in social media. Nu ne ramane varianta decat sa fim pe cat de eficienti pe cat isi doreste el. Nu mai comunicam traditional la fel de mult, ci alocam tot mai multe resurse pentru digital. Vrem sa atragem publicul tanar. Bugetul de marketing nu mai face parte din cost saving. Ne adaptam sau murim ca dinozaurii.
- Crenguta Rosu – DC Communication – am vazut zilele trecute o placinta realizata la imprimanta 3D. E “facubil”? O sa ajunga restaurantele McDonald’s la placinte 3D?