O prietena mi-a marturisit ca spera ca inelul de logodna pe care il va primi sa fie de la Pandora. Alte doua au bratari cu charm-uri pe care le poarta cu atata drag si mandrie, ca uneori ma intreb daca nu cumva, de fapt, sunt bijuterii de familie slefuite si azvarlite clandestin pe bratara. Oricare ar fi cheia succesului , este rasunator si cuceritor. Iar aseara am fost invitata si eu sa-i descopar universul, la lansarea colectiei Pandora Toamna-Iarna si Pandora Rose. Cum a fost? Grandios.
Evenimentul Pandora
In jur de 130 de persoane au fost invitate la Atelier Florens, un boutique floral cu miresme subtile si cu aranjamente pe care mi le-am imaginat create de maini de printese. O minunatie este locul asta si nu stiu daca am admirat mai mult florile expuse sau bijuteriile care fermecau vizitatoarele, ca niste sirene stralucitoare. Sa marturisesc ca nu am fost anterior o fana a florilor sau a bijuteriilor? Touche. M-au invins. Da-i finetii ce-i al finetii.
Colectiile prezentate pastreaza emblema Pandora – bratara cu charm-uri – personalizate in diferite culori si forme, astfel incat sa se integreze in peisajul de toamna/iarna/romantic. Ce mi-a placut cel mai mult din tot ce am vazut a fost un set de coliere cu pandantiv rotund din colectia Pandora Rose, de altfel si colectia care mi-a placut cel mai mult, accesorizat cu pietre pretioase, care ar scoate din anonimat, intr-un mod subtil, o tinuta simpla.
In alta ordine de idei, un astfel de eveniment este o ocazie buna sa descoperi nu doar universul Pandora, ci chiar lumea mondena din Bucuresti. Figurile publice au impanzit gradina atelierului iar tinutele lor au oferit un aer , daca mai era nevoie, chiar si mai elegant evenimentului. Bineinteles, aproape fiecare dintre ele purta o bratara a brand-ului.
La final, dupa un circuit completat cu macaronsi in tara fascinatiei, seara s-a terminat cu un trandafir albastru. Nici nu stiam ca exista trandafiri albastri!
De ce Pandora?
Recunosc, sunt interesata in aceeasi masura de frumusetea bratarilor cu charm-uri cat si de investigarea teritoriului mental pe care brand-ul l-a cucerit in capsorul publicului tinta. Cand mi-am intrebat prietenele care-s fane Pandora de ce aleg sa poarte, raspunsurile au fost asemanatoare. E vorba de charm-uri, de personalizare, de empatie, de interactiune, de faptul ca-si pot asterne viata si valorile intr-o bratara. Grozava strategie de marketing!