Pe 14 aprilie, a avut loc Mobifest, conferinta organizata de Evensys care aducea cele mai noi tendinte in mobile marketing, in frunte cu-n speaker strain cu experienta – Rob Thurner. Intr-o zi dedicata telefoanelor inteligente, internetul a zbarnait cu share-uri in social media si cu poze in aplicatiile ce ne fusesera puse la dispozitie. Dar ce s-a discutat, de fapt, la Mobifest:

Mobifest – 10 idei si studii de caz

  1. Rob Thurner ne-a aratat o aplicatie fantastica, ce te ajuta sa ramai treaz la volan:

  1. Maia Novolan de la Syscom Digital a mentionat 6 Key Mobile Marketing Tactics:
  1. Gabriel Patru de la MEC a avut o prezenta super interesanta, incheiata cu un studiu de caz de la Nivea:

  1. Andra Blaj de la Fashion Days a infirmat ideea ca Push SMS e o masura enervanta pentru cumparatori si a spus ca lucrul asta e dovedit in Analytics, pentru Fashion Days, caci de fiecare data cand trimit anumite SMS-uri de alerta, CTC-ul incepe sa se inflameze. Completarea ulterioara a lui Nicolae Dragoi a fost ca trebuie folosita baza proprie de date, si nu una externa.
  2. Bogdan Zaharia, colegul ei de la Fashion Days a completat cu 3 tool-uri eficiente pentru in marketing-ul axat pe aplicatii: Search Console, App Streaming si Tag Manager.
  3. Cora Diaconescu de la Tribal Worldwide Romania a povestit contextul in care a aparut Facebook Live, pe nepusa masa, fara prea mare promovare: Twitter deja lansase Periscope iar Snapchat-ul era in floare. Momeala Facebook Live este ca astfel de postari s-ar prioritiza in feed. In plus, fata de alte tool-uri de live streaming, pentru Facebook Live nu trebuie sa instalezi nimic, e integrat cu Twitter si nu se sterge singur.
  4. Anca Stefan de la L’Oreal a recomandat marketerilor sa faca produsul nu doar dezirabil, dar tryable. Exemplul ei a fost noua aplicatie de la L’Oreal – Makeup Genius.

  1. Cristian Ignat de la Canopy a recomandat ca site-ul sa nu se cloneze in varianta mobile, ci sa fie adaptat mediului, de la desktop la mobile. Asta inseamna mai multa munca decat simplul task al unui grafician universal de a reduce cu cativa centimetri layout-ul. Partea buna este ca desi traficul mobile incepe sa creasca tot mai mult, Google AdWords are un CPC mai mic pentru mobil decat pentru desktop.

Seara s-a incheiat cu satisfactia know-how-ului si cu multe poze in aplicatia MSQRD. Doar acum e valabila si-n Android!

Bonus: cateva date despre modul cum folosesc romanii smartphone, din studiu iSense Solutions:

  • majoritatea romanilor folosesc smartphone-ul acasa, seara, cand se relaxeaza (89%)
  • la serviciu, se foloseste in proportie de 65%
  • si la petreceri, il folosesc mai mult te-ai astepta (43%)

Scopul in care folosesc romanii smartphone-ul se imparte asa:

  • dupa vorbit si SMS, 87% il folosesc pentru cautarea unor informatii pe internet (o crestere de la 68% in 2014)
  • 85% il folosesc pentru a lua pulsul retelelor sociale
  • 79% il folosesc pentru verificarea email-ului

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.