Deseori mi se spune ca n-am fata de romanca. Dar nu m-am simtit turista in Bucuresti pana cand n-am acceptat provocarea de a petrece o noapte intr-un apartament in regim hotelier, chiar in orasul meu natal.

De ce am facut-o, ca doar am si casa, si masa, si barbat la care sa ma intorc noaptea acasa? Pentru ca sunt topita dupa pop art si n-am putut spune “nu” doppelgänger-ului meu roscat din tabloul a la Roy Liechtenstein. Si nici n-am vrut sa pierd ocazia unui slumber party cu bloggeritele mele preferate. Apoi a fost un mod tocmai bun de a celebra ziua istorica de 26 mai cu o masca hidratanta, fara sa sperii masculul, si cu un serial nou, la barfa cu fetele.

Pop art Flat

Daca deja ai deschis un tab sa cauti apartamentul pe Airbnb, uite aici link-ul buclucas. Este unul dintre cele mai frumoase si cerute apartamente pregatite de AirInvest, o companie de management Airbnb, ce se ocupa de toate etapele pregatirii unui apartament pentru inchiriere in regim hotelier, de la reamenajare pana la gestionarea rezervarilor.

Am primit in custodie apartamentul Pop art Flat pentru ca pasiunea mea pentru pop art a prins ecou si statutul meu de textangiu zanatic se mai infiltreaza si printre stirile politice. Asa ca iata-ma duminica, cu bocceluta pregatita, intrand in apartament, undeva aproape de Centrul Vechi, de unde orasul se vede ca pe vremea Micului Paris. Mai ales noaptea.

Cu musafirele mele, Gabriela Deleanu si Simona Mocanu

Pop Art Flat are 3 camere si poate oferi spatiu de dormit pentru maxim 6 persoane, intr-unul dintre cele 2 dormitoare cu ilustratii specifice sau pe canapeaua extensibila din living, unde noi ne-am petrecut majoritatea timpului. In fiecare incapere, se evidentiaza tematica jucausa. Asa ca, daca esti un fan la fel de mare ca mine, o sa chinui telefonul pozand canvas-urile geniale.

Pe hol, iti raman ochii lipiti de tabloul in spiritul lui Bansky, de unde rasare un Einstein plictisit. In dormitorul meu preferat, Roy Liechtenstein te asteapta cu una dintre fetele lui pin up, roscata si mirata, iar conserva tipica a lui Andy Warhol isi face aparitia in bucatarie, intr-o reinterpretare din care nu lipseste Einstein, ce pare ca a plecat de pe hol sa bea o cafea in bucataria albastra. E pur si simplu un showroom pop art in care poti sa dormi si sa visezi supa Campbell’s si sobolanii lui Bansky.

Turista in orasul meu

De altfel, am extins experienta. Dupa un shooting sanatos in fiecare coltisor, am coborat cu fetele peste strada, in Centrul Vechi. De parca as fi fost o turista adevarata, o hostessa mi-a prezentat meniul in limba engleza. Call me Lady Di. Si, colac peste pupaza, m-a abordat si un asiatic nestiutor ca, mai incolo de Dambovita spre periferie, am un tiz al lui Eminescu in al carui inventar intentionez sa intru, la fiecare sfarsit de luna.

Ca niste turiste aflate la prima vizita, ne-am continuat plimbarea rasfatandu-ne cu mancare japoneza, cu delicioasa inghetata de la Cremeria Emilia si redescoperind Carturestiul si Diverta. Sunt mereu in cautarea unor noi titluri de pus pe lista mea de lectura. Simona, cum se numea din nou autorul de thrillere pe care mi l-ai recomandat? Momentan sunt foarte prinsa intre paginile cartii Into the water.

Si, plimbandu-ma pe strazile Bucurestiului insorit si interbelic, mi-am dat seama ca principala vina a noastra ca natiune este suntem primii care ne terfelim potentialul. Oare ce-ar fi daca, in loc sa intrebam mirati un turist strain ce dracului cauta in Romania, l-am intreba daca si-a facut deja planul sau sa-i recomandam noi un obiectiv turistic? Eu am ajuns la concluzia ca ai cu ce sa-ti umpli o dupa-amiaza in centrul Bucurestiului.

Impresie generala

Cu siguranta, Pop art Flat se afla in topul airbnb-urilor mele preferate (invitatia a venit la sigur), dar nu doar pentru ca surprinde stilul meu artistic favorit. Ci pentru ca intr-adevar ofera confortul de care ai nevoie, cand esti plecat de acasa si parca te impunge putin dorul de atmosfera cozy cu care esti obisnuit. In plus, curatenia te duce cu gandul ca ar trebui sa mai dai si tu cu aspiratorul la intoarcerea acasa. Pana atunci, cele mai populate baruri sunt peste strada, ai bancile si taxi-urile la buza blocului si farmecul Bucurestiului in cel mai autentica forma a sa.

Acestea fiind zise, pe data aviatoare cu noi descoperiri, noi calatorii si noi recomandari!