
Uite ca s-a mai dus o editie din conferinta mea preferata, Food Bloggers!
Si mereu am zis ca m-o interesa tehnologia cand o sa fie posibil sa downloadezi mancare. Dar uite ca azi, la Food Bloggers, ca s-a tot vorbit de amplificarea impactului continutului culinar prin tot tacamu’ de siretlicuri tehnice: de la folosirea unor plugin-uri dedicate structurarii automate a retetelor pana la tipsuri mai light precum reducerea Tiktok-urilor la maximum 10 secunde ca sa rupa fashu’.
Si vestea noua-dar-nu-atat-de-noua e ca principiul Kiss se aplica si in era “totu’ pe repede inainte”. So keep it simple, stupid! Infotainmentul e rege, chiar daca Tiktok-ul incepe sa-si depaseasca premisa de retea sociala pentru Gen Z, cu dansuri si prostioare.
De departe, insa, cel mai catchy panel la Food bloggers a fost cel moderat de Corina, in care 4 nume prestigioase intr-ale gastronomiei au povestit din culise. Am fost fermecata de stilul lui Radu, ownerul Kaiamo, ce pare un om cu picioarele infipte bine in pamant, dar in acelasi timp cu capul in nori spre vise marete. Dupa 7 ani la Londra, si-a propus sa dedice urmatorii 7 ani gastronomiei romanesti experimentale. Si o face in stil mare, reinterpretand pofte vechi in dish-uri noi. La fel de tare mi-a placut si Madalina, creatorul Szikra, scolita in Franta, a carei pasiune pentru foraging mie imi aduce a stilul culinar nordic si a carei creativitate inspirata de natura e pe cat de sustenabila, de atat de apreciata. Oricum, e singurul restaurant caruia i-as dedica un roadtrip. Wink wink. E la Sfantu Gheorghe.
Si acum, intoarsa de la Food bloggers, din raiul bucatariei in bucataria mea unde am azi doar mancare de pisici, ma simt inca alimentata de o atmosfera faina si certitudinea ca food e cea mai tare nisa de advertising ever 
