Pe 23 februarie, am avut o zi frumoasa. Am experimentat bunatatea oamenilor. Asta nu-i de lepadat!
Am inceput ziua cu telefonul unui curier pe care l-am determinat, fara sa-mi propun, sa faca atatia pasi cat pedometrul lui sa-i recomande sa mearga la maraton. Si asta pentru ca l-am redirectionat de la adresa de acasa la adresa de munca si inapoi la adresa de acasa. Sorry, am avut un program haotic in ziua conferintei Digital Marketing Forum dar nenele de la Fan Courier mi-a adus balansoarul, fara bombaneli sesizabile.
A doua treaba care mi s-a parut draguta a fost ca l-am gasit pe Alex de la Malaezu.ro la conferinta Digital Marketing Forum, care s-a oferit sa ma ia si pe mine-n Uber-ul de la Mariott pana in Baneasa, ca doar mergeam amandoi la vizionarea A Monster Calls, despre care eu am scris aici iar el a scris aici. Pe drum, am aflat ca vom fi colegi si la Bloggers Lan Party.
Si apoi, a fost simpla prezenta la Digital Marketing Forum, unde am ajuns pentru ca Oana, minunata gazda de la Evensys, a avut bunavointa sa ma invite desi in ultima vreme, am refuzat tot ce se poate refuza din motive de lipsa de timp.
Si cum ziua mea a fost draguta, am zis sa dau mai departe lucrurile pe care le-am invatat.
10 idei de la Digital Marketing Forum
- Se publica aproape 2 miliarde de postari de blog pe zi si aproape 200 de ore intr-un minut, pe You Tube. E greu sa te faci remarcat, in zgomot.
- Cea mai buna metoda de a-ti slefui strategia e sa definesti obiectivul de la inceput si s-o „spargi” in pasi, pe care sa ti-i pui clar in cate-un sheet de Excel. Pentru cei care stiu Excel, fireste.
- Video Tracking oate fi un instrument eficient pentru a optimiza user experience, pe un website. Voyeurism 2.0, i-as spune eu.
- Pe Instagram trebuie sa te focusezi pe universul publicului tinta si nu pe produs, altfel utilizatorii iti dau cu flit pentru ca esti un brand narcisist.
- In ultimii ani, cea mai mare crestere de segment pe Facebook a avut-o cea a utilizatorului 45+.
- Daca vrei sa interactionezi cu adolescentii pe Facebook, trebuie sa te bagi in grupurile lor. Altfel, sunt pasivi si consuma feed-ul fara sa intervina.
- Cand e vorba de buget si KPIs, cea mai buna metoda de a-ti seta niste repere este sa initiezi cateva campanii-test cu buget redus si nu sa preiei informatiile rezultate de la celelalte branduri.
- Citeste Content Machine, cartea. Cica ar fi painea lui Dumnezeu pentru noi, astia, oamenii de content.
- Cand e vorba de interpretarea performantei, nu lua in calcul doar continutul tau, dar si contextul social.
- Instagram e un canal aspirational, Facebook tinde sa fie mai veridic, atunci cand vine vorba de prezentarea utilizatorului, deci e mai bun pentru colectarea datelor pragmatice.
Aaa! Si era sa uit. 23 a fost o zi frumoasa si pentru ca m-am lasat rasfata la Digital Marketing Forum de make up artistii de la Avon, care m-au pus pe scaun si nu m-au lasat sa ma ridic decat atunci cand Mihnea Ratte m-a trimis la colt(ul) Avon sa ma pozeze. Poftim rezultatul!