Nu am devenit Carantzilla in timpul pandemiei. O fi fost carantina grea, dar mie mi-a placut intotdeauna sa petrec timp eu cu mine, acasa, si chiar imi place sa lucrez din Cuibul Dorului.

Imi place mult si sa calatoresc , dar anul asta e clar ca n-o sa mai fie prioritatea mea. Mi se pare ca episodul prin care trecem e de luat in serios si nu vad niciun motiv puternic pentru care sa incep o serie de istericale pentru ca nu voi bifa o tara straina prea curand. M-am gandit cum sa-mi incarc bateriile cu o excursie in tara si am gasit 3 idei la care ma gandesc serios:

1. Delta Dunarii

Resortul Limanu pare un loc bun pentru city break

Tind sa cred ca aglomeratia o sa fie la munte si la mare, asa ca mi-au fugit ochii spre imprejurimile Deltei. In localitatea Chilia Veche, la nord de Delta Dunarii, am gasit un resort care are camere libere la inceput de august.

Tot ce vreau e sa port o conversatie despre nimicuri, sa mananc un peste bun si sa stau putin la soare, ca apoi sa ma plang ca de obicei ca sunt prea alba si ca soarele e prea puternic. Unde sunt #firstworldproblems cand ai nevoie de ele?

2. Maramures

Singurul lucru naspa care se poate intampla aici e sa fii nevoit sa pleci

De nu stiu cat timp intentionez sa vizitez Maramuresul, sa-i descopar portile de lemn, sa ma plimb cu Mocanita si sa ma bucur de peisajele boeme. Acum am si-un motiv in plus pentru aceste city break-uri in Romania, am dat peste o cazare inedita, care are si-un nume foarte inspirat: Valea Vinului Dome.

Deja ma vad acolo, pregatita de o drumetie dimineata si una seara, pentru ca apoi sa pic lata si sa adorm cu gandul ca in sfarsit nu mi-e somn de la prea multa mancare, ci de la prea mult aer curat.

3. Transilvania

Intr-o biserica, sigur nu apare nimic de sub pat dupa lasarea intunericului

Cand am vizitat Viscri, am trecut si prin Axente Sever, dar n-am zabovit, asa ca acest satuc cu iz sasesc a ramas in gandul meu. Cred ca perioada asta e tocmai buna de vizitat si de clatit mintea cu arhitectura minunata a zonei. Chiar daca ma tenteaza sa ma cazez o noapte sau doua intr-o casuta colorata, am gasit ceva si mai interesant: cazare intr-o biserica fortificata.

S-ar putea sa fie cam racoroasa pentru gustul meu, dar cel putin am garantia ca nu apare nimic de sub pat, la lasarea intunericului. Pentru ca cea mai mare teama a mea nu e ca sunt singura cand sting becul, ci ca nu sunt singura cand sting becul! Da, mi-e frica de intuneric!

Cam astea ar fi cateva idei de city break-uri in Romania pe care eu le am in vedere in perioada urmatoare, dar intre timp ma bucur de picnicuri restranse, de un somnic de pranz pe hamac, de o carte citita la iarba verde si de video call-uri cu lume cu care nu reuseam sa ma vad prea des nici inainte sa dea napasta. Asa ca all good, Carantzilla e departe!

Comments

comments

One thought on “N-am devenit Carantzilla. Ma gandesc la 3 city break-uri in Romania”