Cand eram mica, ma topeam de bucurie atunci cand mama venea, la sfarsit de an scolar, cu un brat de flori superbe, care decorau intreaga casa!  Am cam crescut de atunci, mai ales in latime, si acum eu sunt cea care aduce atentii acasa. Iar pentru oportunitatea de a castiga lucruri minunate, stimati colegi online-isti de la Blogal Initiative (va rog sa nu va zburde mintea la apelative ce rimeaza), va multumesc.

La ceas de aniversare

Blogal Initiative, faci 5 ani de fapte bune. Si pentru ca tot simpatici sunteti si daca oti fi mancat voi tot tortul iar pe noi, blogerii, ne-ati invitat sa sarbatorim prin provocare, asa sa fie. Ne-ati provocat sa spunem care ar fi strategia noastra pentru acest site minunat, de acum incolo. Vreti oare sa inscaunati o alta natie pe tronul de langa Moxa?

Acum, sa ma ciupeasca de neuroni un gand mai repede, ca treburi d-astea de adulti mie mi-s cam straine. Mie sa-mi dai o idee si sa ma lasi sa copilaresc in jurul ei pana oi increti-o. Si-atunci cam asta-i reteta mea:

  1. As largi putin spectrul de canale – cum zice si Chinezu, nu mai e suficient sa fii blogger. Trebuie sa fii social media person. Si atunci, in functie de brand, as porni, incet-incet, si campanii de vloggeri sau de Instagram-eri. Chiar daca treaba asta pe mine nu ma include.
  2. As face o campanie de brand mai zdravana in jurul Kooperativei, prin care brand-urile sa se agate ca scaietii. In sensul asta, Saatchi & Saatchi a facut o treaba buna cu Lovemarks.
  3. As offline-ifica nitel comunitatea, cu niste evenimente marca proprie Blogal Initiative, prin care bloggerii participanti sa se cunoasca si sa socializeze cu cei care le inmaneaza premiile. Ati avut voi un fel de Portile Deschise si n-am reusit sa ajung, dar sigur a fost o initiativa pe cinste.

Draga Blogal Initiative, ideile mele se impuiaza greu asa ca nu vreau sa fac risipa si mai vorbim noi, cu alta ocazie. Deocamdata, sa-mi traiesti si acum ca ti-am dat cu lamultean-ul, sa faci bine sa ramai la fel de activ, tonic si distractiv, in online-ul romanesc.

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.