M-am intors de vreun ceas de la Webstock si sunt trilu-lilu, cu un vibe d-asta de „Arata-mi balenele, ca le salvez acum pe toate”. Adevarul e ca evenimentul asta te face sa crezi ca putin din magia aia a traitului frumos e-n fiecare. Trebuie doar sa deschizi pumnul si sa vezi praful de curcubeu. Si jur ca n-am bagat nimic altceva decat ce-au spus Cornel Amariei si Andreea Esca, speakeri de seama, c-au mancat cand erau mici, ca sa creasca atat de perfectionisti si inspirationali.

Editia aniversara de 10 ani Webstock

La editia aniversara de 10 ani Webstock, Cristian Manafu si echipa Evensys s-au depasit pe ei. Activari cat vezi cu ochiul (si eu am ochiul format pentru ele), o adevarata armata de oameni noi (si Anca Duma spune ca asta trendul si ca vor fi din ce in ce mai multi), speakeri diversi care isi dau mana cu mana intr-un mesaj unitar, intr-o concluzie spusa respicat la aniversarea digitalului: offline inainte de online. Traieste frumos, inainte de toate (care na, coincide si cu cea mai recenta campanie Vodafone).

Iar placerea mea suprema de la Webstock, recunosc e intalnirea din fiecare an cu Simona Mocanu, partenera mea de evenimente.

10 mesaje de la editia aniversara de 10 ani Webstock

  1. O campanie remarcabila in online are o radacina/cauza/insight puternic in offline.
  2. Ar trebui sa mai scadem timpul petrecut in fata ecranelor, oricare ar fi acesta. Ca altfel ajungem ca-n Black Mirror, as adauga eu.
  3. Inovatia de dragul inovatiei e o prostie. Atunci cand te dedici unei noi campanii/ inventii/ creatii, n-o face doar sa sune bine. Ofera-i „carnita” reala.
  4. Clasicul nu se demodeaza niciodata. Andreea Esca l-a intrebat pe un prezentator francez cum de-a rezistat 50 de ani la televizor. El i-a spus ca n-a cazut niciodata in capcana trendurilor, a ramas mereu la formula clasica. Ea e de parere ca asta e si motivul succesului ei. Nu intotdeauna trebuie sa aduci ceva nou.
  5. Ca sa iasa bine o treaba in online, ai nevoie de o echipa functionala in offline. Doar daca ramanem uniti, o sa reusim sa facem campaniile alea online care sa se intoarca si sa schimbe apoi lumea reala.
  6. Webstock era gata-gata sa se numeasca Webstival, inainte de prima editie.
  7. De anul asta, Webstock a umblat la conceptul celor 3 paneluri concomitente. Si a marit pauza de la pranz.
  8. E important sa fii constient de reactiile pe care online-ul le poate genera in offline. Mihaela Noroc povestea ca a pozat o fata in Egipt si cand i-a postat poza, aceasta a implorat-o sa o scoata, ca sa nu fie pedepsita de tatal ei, pentru ca in cultura ei social media nu era vazuta cu aceeasi ochi ca in Europa.
  9. Concentreaza-te sa traiesti frumos. Cand prioritatea este Facebook, nu faci decat sa creezi un spectacol artificial.
  10. Cere ajutor de fiecare data cand simti nevoia, fara rusine, fie ca e vorba despre o campanie, o idee sau o problema. Oamenii sunt predispusi sa te ajute, vorba lui Chinezu.

E cam frumos la Webstock, cu bagheta magica sub forma de aparat foto a lui Cristian Sutu, cu energia pozitiva a lui Cristian Manafu, cu intrebarile lui Cristian Florea si cu persoana noua cu care pleci in gand de la fiecare editie.

 

 

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.