PR Trends – direct de la sursa #liveblogging

In cel de-al doilea panel de la PR Forum, speakerii s-au concentrat pe tendintele din domeniu. Printre figurile inspirationale de pe scena se numara Danny Rogers – editor-in-chief PRweek UK si Gianni Catalfamo – Senior Advisor, Ioana Manoiu – Managing Partner GMP PR si Oana Bulexa de la MSLGroup The Practice.

Ce am aflat de la ei despre PR Trends?

PR Trends

Danny Rogers:

  • Inainte, PR-ul se reducea la principiul “conteaza pe cine cunosti, nu ce cunosti“.
  • Astazi PR-ul s-a extins pe mai multe canale de comunicare, cele inovatoare sunt preferate celor traditionale – presedintele Obama s-a folosit de new media pentru a castiga alegerile iar selfie-ul lui Ellen de la Oscar a fost principalul material viralizat de la eveniment;
  • Campaings that shook the world – carte publicata de el in 2015;
  • Principii in PR modern :
  1. un spirit de leadership – o viziune clara si singulara, autenticitate si un scop precis;
  2. o strategie de PR cu o naratiune consistenta si simpla;
  3. o abordare colaborativa, bazata pe parteneriate;
  4. plierea pe conceptul dinamic al celebritatii (influencer);
  5. mass movement in loc de mass marketing; tehnologii digitale optimizate;
  6. un mix convergent de campanii integrate;

Oana Bulexa:

  • Ce e PR? Passion sau fashion? – chiar daca meseria pare mai usoara decat cele clasice, multi parasesc domeniul, cu mentiunea “Am rezistat in PR…”
  • Mituri din PR – banii se fac usor, programul e flexibil, se munceste mai putin.
  • 3 recomandari – treci peste reputatia superficiala a PR-ului, nu te impotmoli in esecuri si nu te opri din invatat.
  • Importanta PR-ului se remarca prin cresterea bugetelor;

Gianni Catalfamo

  • Clientii au devenit PR-ul companiilor – riscul irelevantei se leaga de comunicarea din partea companiei in raport cu mesajul clientilor;
  • Oamenii primesc ce le oferim si transforma informatia in ceva ce nu putem controla;
  • Discret vs. Continuu
  • Pregatit vs. Autentic
  • Exista un proces, totusi, de livrare al informatiei, insa oamenilor nu le pasa daca esti customer care, PR sau de la vanzari. Oamenii considera compania o entitate unitara.
  • Nivelul de incredere trebuie sa se propage de la CEO la palierele operationale.

Discutiile delicate au fost, apoi, indulcite cu o meritata pauza dedicata dulcirilor.

 

Related posts:

Comments

comments

Diana Duca

Leave a Reply