Comunicarea B2B si PR-ul #liveblogging

La PR Forum, s-au reunit lideri in comunicare, profesionisti cu ani experienta si cu responsabilitati la nivel national. In prima parte a zilei, acestia au fost Daniel Boaje – Director General McDonald’s Romania, Daniela Budurea – Country Director Western Union Romania si Bulgaria, Sorana Savu – Senior Partner Premium PR, Monica Botez – Managing Partner Golin, Dragos Sarbu – CEO Flanco si Crenguta Rosu – Managing Partner DC Communication. 

Pentru ca una dintre intrebarile adresate din public, dupa o consistenta discutie despre principiile PR-ului, a fost despre aplicabilitatea acestor aspecte si-n business to business, cei 6 specialisti au schitat un scurt ghid al bunelor practici de PR in B2B:

Comunicarea B2B

  • LINKEDIN e un tool foarte bun pentru comunicarea B2B, dar nu e singurul – nu trebuie sa te rezumi doar la unul;
  • Se face o schimbare de generatie nu doar la publicul si angajatii companiilor, dar si la liderii lor –  deciziile se iau, fiind conectati la realitatea noii generatii;
  • numarul surselor pe care le consulta un CEO, inainte sa ia decizii, este mult mai mare iar uneori el este cel care trebuie sa comunice mesajele companiei.
  • Discursul B2B trebuie totusi sa fie adaptat anului 2016, chiar daca pastreaza stilul specific.
  • Mesajul trebuie sa fie impartasit pe mai multe canale, pentru a fi prima sursa a informatiei. Mesajul se adapteaza la publicul caruia te adresezi.

 

Related posts:

Comments

comments

Diana Duca

Leave a Reply