(P)Care-i faza cu bratara Coca-Cola si cum te trimite la Untold?

Vine vara, bine-mi pare, festivalu’ e-n picioare! Cam asta ar fi rezumatul ultimelor veri pentru tovarasii mei de generatie, tinerii cu bratara de mana. Asa ca voiam sa-i atentionez asupra intentiilor serioase ale brand-ului Coca-Cola de a-i ajuta in demersul lor nomad:

Coca-Cola da startul campaniilor de vara cu o inovatie la nivel de ambalaj, dezvoltata si implementata pentru prima oara in Romania.

Vara este despre experiente si amintiri de neuitat. Tuturor ne place sa mergem la cele mai tari festivaluri, iar bratarile de acces devin un accesoriu la moda si un prilej perfect pentru a rememora experientele traite. De aceea, Coca-Cola integreaza bratarile verii 2017 in eticheta sticlelor Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime de 500ml si a sticlelor Coca-Cola de 750ml.

Cu 8 modele diferite, bratarile Coca-Cola ofera sansa de a intra in promotie si de a castiga unul dintre sutele de mii de premii cool puse la bataie: 1200 de abonamente duble la Untold, peste 200.000 de produse combo McDonald’s, peste 80 de bilete la cel mai nou festival de la mare si intalniri cu unii dintre cei mai cool artisti ai momentului.

Consumatorii pot afla daca au castigat in 2 feluri:

–          scanand codul de bare de pe bratara, prin aplicatia CokeScan, disponibilă pentru iOS (https://appsto.re/ro/5OBVib.i) și Android (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.coke.cokescan)

–          introducand codul de sub capac pe www.cokefest.ro

Faina treaba, zic eu, fan al brand-ului si al gustului Coca-Cola. Asa ca spor la adunat bratari si cu festivalu’ inainte!

Related posts:

Comments

comments

Diana Duca

Leave a Reply