Ma intreaba lumea daca imi monetizez blogul, eu le spun de Blogal Initiative

Cand am pornit primul meu blog, ca Ducesa de Rosenthal, pe blogspot, obisnuiam sa-mi tratez spatiul virtual ca un instrument de catharsis, un mod de-a asterne ganduri foarte personale si pareri despre lume. Scriam despre consumerism, eram un copil boem si putin rupt de lume, imi placea filozofia si eram mai naiva. Acum 2 ani, cand mi-am luat domeniu si am inhatat domeniul dianaduca.ro, stirbindu-mi tizele de oportunitate, nu ma gandisem c-as putea sa mi-l si monetizez. Voiam doar sa-i dau o forma asumata si sa scriu despre lucruri pe care pe gura nu le-as putea scoate, pentru ca sunt prea timida iar asta ma face uneori sa par o mica retardata aeriana corcita cu un extraterestru mut, care nu stie nimic despre lume.

Blogal Initiative

Dar blogul Dor de Duca a venit ca o oportunitate dubla: sa scriu despre ale mele (mai putin filozofic, mai mult sarcastic, mai putin aspirational, mai mult personal) si sa scriu despre lucruri care mi-au atras atentia, in cadrul unor campanii cu beneficii. Cum ar fi cele de la Blogal Initiative, un site care invita bloggerii sa prezinte anumite servicii sau produse, participand la un concurs unde cele mai bune articole castiga premii variabile de la client la client.

Incurajata de faptul ca-mi mai umblase cursorul de la mouse si pe la alte concursuri cu jurizarea textelor, am zis hai sa incerc sa vad ce iese, mai ales ca asta e munca mea de zi cu zi, de copywriter, sa ambalez anumite lucruri intr-o perspectiva favorabila.

Mai o idee, mai o traznaie, si-a inceput sa mearga treaba, folosind ca principiu necesitatea ca eu sa rezonez cu campania, sa am intotdeauna o perspectiva diferentiatoare, sa pun problema altfel. Si asa am castigat cateva premii frumoase: un PS4, o excursie la un festival de film documentar din Portugalia, un frigider si multe, multe produse care mi-au incantat papilele gustative.

Sigur, uneori castigi, alteori pierzi, important e sa ramai fidel preferintelor tale si astfel sa nu-ti minti publicul care te citeste pentru a te descoperi pe tine, nu pe-un brand. Musai ca produsul pe care-l prezinti sa faca parte din tine!

sursa foto: Unsplash

Related posts:

Comments

comments

Diana Duca

Leave a Reply